Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

Η γλώσσα της αλήθειας | ΖΙΖΑΝΙΟ

Κάθομαι ανέμελο στο μπαλκόνι μου και κοιτάζω την Ακρόπολη, ενώ, βάζω άλλο ένα παγάκι στο…

Ρε Ζιζάνιο μας κοροϊδεύεις;  Φαίνεται η Ακρόπολη από το υπόγειο στου Ρέντη;

Διαβάζω το πρόγραμμα της Λυρικής Σκηνής και αναρωτιέμαι, Τζάκομο Πουτσίνι ή Τζουζέππε Βέρντι, ίσως…

Αυτό που διαβάζεις, είναι το φυλλάδιο του ΟΑΣΑ και απλώς το δίλλημα σου είναι: κάρτα απεριορίστων ή εισιτήριο… 

Λες να με προτείνουν και εμένα για Πρόεδρο Δημοκρατίας; Γιατί όχι, άλλωστε δεν…

Εδώ τους παρακαλάς τέσσερα χρόνια για να γίνεις διαχειριστής στην πολυκατοικία και κανένας δε σε παίρνει στα σοβαρά…

Κάποτε θα γράψω ένα βιβλίο για τις περιπέτειές μου στο Πανεπιστήμιο… έχω βρει και τον τίτλο: Ζιζάνιο νυν και ΑΕΙ. Ίσως να γίνει best

Μάλλον θα εννοείς το περίπτερο στην Πανεπιστημίου που…

Βρε άι σιχτίρ όλη την ώρα μιλάς… Ρε παιδία, αυτόν ποιος τον πήρε στη Σοδειά; Δεν πιστεύω να τον πληρώνετε κιόλας;


Με Voucher είμαι εδώ… 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ταχυδρομική Διεύθυνση Εντύπου
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΣΟΔΕΙΑ
ΛΙΝΑ Κ. ΤΖΙΑΜΟΥ
Τ.Κ. 18050 | ΣΠΕΤΣΕΣ
(αποστολή βιβλίων)

Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο | SODEIA@ymail.com
(αποστολή κειμένων, προτάσεων κ.α.)

Blogger templates


Blogger news