Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

Φιλόσοφος | ΖΙΖΑΝΙΟ #22

Μεγάλε δεξιοτέχνη της ζωής Ζιζάνιε, φωτίστε μας. Εσείς μόνο σπουδαίε διδάσκαλε μπορείτε να μας δώσετε λύσεις στα αδιέξοδά μας.

Καλό μου παιδί. Η ζωή είναι ένα διάδρομος που αριστερά και δεξιά υπάρχουν πόρτες. Μπαίνεις από τη μία, βγαίνεις από την άλλη, κάθεσαι λίγο στη μία, περισσότερο στην άλλη, σε μία έχει χαλάσει η πετούγια και δεν μπορείς να μπεις, στην άλλη κλείνεσαι μέσα και την σπας για να βγεις…

Και πώς θα επιλέξω τρισμέγιστε την κατάλληλη πόρτα;  

Γκουρού είμαι παιδί μου, όχι, μαραγκός…

Να με συγχωρείτε για την αφέλειά μου. Πιστεύετε διδάσκαλε πως η κυβέρνηση δεν έχει τον κατάλληλο καθοδηγητή και γι’ αυτό  μπαινοβγαίνει στα μνημόνια;

Άκουσε προσεχτικά παιδί μου. Η κυβέρνηση είναι ένας διάδρομος που αριστερά και δεξιά υπάρχουν πόρτες, οι οποίες όμως πάνω δεν γράφουν τίποτα, δεν έχουν επιγραφές για να γνωρίζουν που θα πάνε οι υπουργοί. Με αποτέλεσμα, μπορεί κάποιος να ξεκινήσει για το γραφείο του πρωθυπουργού και να βρεθεί στην τουαλέτα και έτσι γίνονται όλα σκατά. Να με συγχωρέσεις  παιδί μου για το λεξιλόγιο μου, που μιλώ άκομψα.  

Μα τι λέτε τώρα σημαντικέ μου διδάσκαλε, σίγα τώρα… σκατά είπατε, δεν είπατε και τίποτα φοβερό…

Για το «πρωθυπουργός» και το «υπουργοί» εννοώ βλάξ… 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ταχυδρομική Διεύθυνση Εντύπου
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΣΟΔΕΙΑ
ΛΙΝΑ Κ. ΤΖΙΑΜΟΥ
Τ.Κ. 18050 | ΣΠΕΤΣΕΣ
(αποστολή βιβλίων)

Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο | SODEIA@ymail.com
(αποστολή κειμένων, προτάσεων κ.α.)

Blogger templates


Blogger news