Κυριακή 18 Μαΐου 2014

Επιχειρηματίας Εκλογών [zιzάνιο]

-          Ζιζάνιο δουλεύεις αυτό το διάστημα;
-          Εννοείται…
-          Μα ήσουν τόσο καιρό χωρίς δουλειά.
-          Έχουμε εκλογές…
-          Ε, και τι… είσαι υποψήφιος;
-          Στις τοπικές εκλογές ανοίγω το γραφείο μου, έχω εταιρεία εγώ.
-          Εταιρεία;
-          Ναι ρε παιδί μου, την Σ.Κ.Α.Τ.Α.  Α.Ε., δεν την έχεις ακούσει ποτέ;
-          Όχι, ποτέ.
-          Είναι και εισηγμένη, ντιπ ανενημέρωτος είσαι.
-          Και για πες, τι κάνει αυτή η εταιρεία;
-          Εκλογές δεν είναι; Φτιάχνω συνθήματα για τους υποψηφίους, το λέει και η λέξη Σ.Κ.Α.Τ.Α., δηλαδή Συνθήματα Κατεστραμμένων Αυτοδιοικητικών Τοπικών Αρχόντων. 
-          Τι λες ρε φίλε… τρομερή ιδέα και έχεις δουλειά;
-          Σκατά, λίγα πράγματα, αλλά ακόμα είναι νωρίς.
-          Και σου έρχονται εύκολα τα συνθήματα; Για πες κάτι να καταλάβω.
-          Εεε, να ένα πρόχειρο που μου ήρθε τώρα: «Ψηφίστε Καμίνη και πάρτε δραμαμίνη».
-          Μα δεν είναι και πολύ κολακευτικό…
-          Θα το αγοράσουν από τον αντίπαλο συνδυασμό.
-          Άλλο, άλλο έχεις;
-          Εεε, «Με Κασιδιάρη αρχηγό, Πακιστανούς θα κυνηγώ, γεμάτο θα ‘ναι το φορτηγό, με τον Ηλία αρχηγό».
-          Ποιο φορτηγό;
-          Η σημασία είναι πολλαπλή. Το φορτηγό των ψηφοφόρων, το φορτηγό ως καναδέζα του στρατού, το φορτηγό της επαναπροώθησης μεταναστών.
-          Είσαι ποιητής… Βγάλε ένα και για τον Σακελλαρίδη, σε παρακαλώ.
-          «Είσαι της γενιάς του Τσερνομπίλ, Γαβριήλ, Γαβριήλ».
-          Μα κι εγώ είμαι… 
-          Ένας λόγος παραπάνω ότι το σύνθημα είναι πολύ ψαγμένο.
-          Μήπως είσαι Νεοδημοκράτης; Για τον Άρη δεν είπες τίποτα…
-          Η αλήθεια είναι, ότι μόλις έμαθα για τον  Σπηλιωτόπουλου ένα σύνθημα πλημμύρισε τα χείλη μου. «Άρη, Άρη κάνε μου τη χάρη, δεν είσαι τριαντάρι, μας πήρανε χαμπάρι».
-          Αυτό θα ταίριαζε και για τον Μπουτάρη…
-          Έλα μην παίρνεις θάρρη…


 a g r  Α ν ά π α υ σ η  #19 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ταχυδρομική Διεύθυνση Εντύπου
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΣΟΔΕΙΑ
ΛΙΝΑ Κ. ΤΖΙΑΜΟΥ
Τ.Κ. 18050 | ΣΠΕΤΣΕΣ
(αποστολή βιβλίων)

Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο | SODEIA@ymail.com
(αποστολή κειμένων, προτάσεων κ.α.)

Blogger templates


Blogger news