Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2014

[Μωβ διαυγές] της Άλκηστις Μπούρα ~ ΠΟΙΗΣΗ

εκδόσεις ΑΩ
Η Άλκηστις Μπούρα γεννήθηκε στην Αθήνα το 1979.
Είναι κοινωνική λειτουργός και εικαστική θεραπεύτρια.
Η ποιητική συλλογή Μωβ Διαυγές
είναι το πρώτο της βιβλίο.


Φως αχνών πρωινών ακτίνων
σκιάζει τους τοίχους.
Πτυχώσεις σε ευθεία διάταξη
ενός δωματίου που δεν σκοτεινιάζει ποτέ.
Αποχρώσεις του γκρι χρωματίζουν
το μέσα και το έξω μου.
Η βάση όλων των έσω πάντα λευκή, καθαρή,
μα πάνω της σάπιες θεωρίες,
κοινωνικές επιταγές, φίλτρα λογικής και ταμπού
αμαυρώνουν την αγνότητα της ύπαρξης
καθορίζοντας μέλλον και παρόν.

Χιλιάδες σκέψεις που για πρώτη φορά γίνονται λόγια
- πολύτιμή μου κατάθεση.

~~~


Ματωμένο ποτάμι διαβαίνεις
ποδοπατώντας γυαλιά θρυμματισμένα.
Σπασμένα κράσπεδα

- σκίζονται οι σάρκες σου -
ξόδεμα της νιότης.
Δεν αξιώνεις κατάματα τ' αστέρια ν' αντικρύσεις
μόνο σωπαίνεις
και ερμητικά τα μάτια κλείνεις.
... χάνεσαι ...
~~~

Αναζητώ ανείδωτες ελπίδες
το αύριο να ποτίσουν μ' αξημέρωτα βράδια.
Σ' αφρισμένα κύματα να σεργιανίσουν,
αναπότρεπτα να περιπλανηθούν
σε κόκκινους ορίζοντες.

Ελπίδες μαβιές που αργοσβήνουν
- τρέμει η φλόγα - 
αποχαιρετούν δακρυσμένες
τον σκιερό μου εαυτό 
ομολογώντας λάθη ασυγχώρητα,
ατενίζοντας ασάλευτες το μέσα μου κενό.
~~~

Εκβολές ποταμού ορμητικού η σκέψη σου.
Με κατακλύζει.
Χτες υπήρχες μέσα μου.
Σήμερα παντού.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ταχυδρομική Διεύθυνση Εντύπου
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΣΟΔΕΙΑ
ΛΙΝΑ Κ. ΤΖΙΑΜΟΥ
Τ.Κ. 18050 | ΣΠΕΤΣΕΣ
(αποστολή βιβλίων)

Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο | SODEIA@ymail.com
(αποστολή κειμένων, προτάσεων κ.α.)

Blogger templates


Blogger news